We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

x2go ja Kimsufi se eka malli, ei toimi winxp kanssa ?

tuomot
09-27-2011, 09:38 AM
Hei,

Auki oleva musta etäikkuna ja ei virheilmoituksia tuo mieleen sen, että yhteys olisi ihan normaalisti auki, mutta kuvaa ei vaan saada tuotettua oikein.

Voisitko koittaa luoda uuden yhteyden ja valita jonkin toisen resoluution. Mitään estettä windows Xp:llä x2go:n käyttöön ei ole.

Jari Särö
09-22-2011, 06:40 PM
x2go,

Kuten tuossa ensimmäisessä viestissäni mainitsin, niin, x2go käynnistyy ja lähtee yhdistämään, ja myöskin tämä ikkuna jossa palvelimen toiminta pitäisi olla, niin, avautuu, mutta, tämä uusi ikkuna on aina kokonaan musta, mitään näkymää ei koskaan avaudu, virheilmoituksia ei tule, minulla on tämä x2go asennettuna, en sitten tiedä onko se riittävää, ainakin koti ubuntu puolella kaikki toimii, en sitten tiedä miksi tämä win xp sp 2 ei käynnistä näkymää avautuvaan ikkunaan.

ovh-anssi
09-22-2011, 09:56 AM
Quote Originally Posted by Jari Särö
Osaako ylläpito auttaa, kuinka yleistä on että x2go etäpöytä ei toimi winxp:n kanssa, onko teillä ollut paljon ihmettelyitä asiasta, minulla on windows xp sp 2.
Osaatko kertoa yhtään tarkemmin, millä tavoin etätyöpöytä ei toimi? Minkälaista virheilmoitusta tulee, mitä ohjelmaa käytät yhdistämiseen ja mahdollisesti kuvakaappaus.

Jari Särö
09-21-2011, 12:32 AM
Ylläpito,

Osaako ylläpito auttaa, kuinka yleistä on että x2go etäpöytä ei toimi winxp:n kanssa, onko teillä ollut paljon ihmettelyitä asiasta, minulla on windows xp sp 2.

Jari Särö
09-11-2011, 07:19 AM
Hei,

Minulla on tämä kimsufin eka malli palvelimena, olen valinnut ubuntu 10.04 desktop editionin,
koska siinä on tämä etäpöytä valmiina.

Tämä etäpöytä on x2go, minulla ei ole ongelmia etäpöytän kanssa koti ubuntussani, mutta, kun koetan samaa ohjelmaa win xp kautta, sekä stable että nightly build vai mitenkä tuo nyt meni, niin, etäpöytä ei toimi, mitään kuvaa ei näy ruudulla, eikä mitään erikoisempia virheilmoituksia myöskään tule näyttöön.

Onko muilla käyttäjillä ollut ongelmia etäpöydän kanssa joka tulee paketin mukana, kun valikoi käyttöjärjestelmäksi u 10.04, kuinka oletta ratkona ongelmanne ?